NECAZUL COCOŞULUI de Nicolae Dărăbanţ

IN PRIDVORUL CASEI DIN BRASOVNecazul cocosului

Cucurigu! Cucurigu!

A venit iarna cu frigu’

Iar puicuţa e golaşă

Că n-are pe ea cămaşă,

Fi-ndcă nu i-am luat ţol

Şi-i îngheaţă gâtul gol.

 

A venit să mă anunţe

Să-i dau bani pentru grăunţe

Şi pentru-o cămaşă nouă,

C-altfel nu mai face ouă.

Dar eu sunt cocoş sărac,

N-am găina cum s-o-mbrac,

Deşi sunt cocoş isteţ,

Nu am vilă, ci coteţ!

Scrie un comentariu

Din categoria Nicolae Darabant, Uncategorized

Lasă un răspuns

